Spot on! Dag 2 börjar…

Godmorgon. Jag är nyduschad och fräsch, men ännu lite oroväckande öm i fötterna.Vi ska nu se hur den här dagen artar sig. Här ser ni mitt arbetsbord:

Jobba jobba

Allra först ska det åtminstone bli en kaffe i hotellbaren och sen brunch med finska diplomater och delegater och journalister. Jag tror att jag kommer att vara i bäst skick av alla tack vare min tidiga exit igår. ;D Roligt den vägen nån gång.

I dag ska jag satsa på att trampa bort från själva festivalområdet och se två band i Voxhall på andra sidan stan (nå inte riktigt…), Thee Attacks och Of The Wand & The Moon. Jag kommer tyvärr i så fall att missa finska Kap Kap, men det kan inte hjälpas.

Solen lyser därute och det ser ut att bli en fin dag.

4 Comments

Filed under Art & Music, Travel

4 responses to “Spot on! Dag 2 börjar…

  1. Sabina

    Hoppas du får en jättefin dag och att dina fötter samarbetar.

  2. Såg du Of The Wand & The Moon? Jag hann inte, och sitter nu måndagen efter och lyssnar och grämer mig.

Leave a Reply

