På väg till Spot Festival: Sömnigt…

Morgonen gryr över Hfors-Vanda flygplats. Jag är på väg till Spot festival i Århus (se förra inlägget) och fick inte mycket sömn i natt. Ni vet den där besynnerliga känslan av rastlöshet och zen som kommer då man vakat för länge. Det blir bara mer surrealistiskt av att jag är omringad av ett myller av olika språk. Bredvid mig sitter ett medelålders par som fotograferar varandra och talar ryska. Mannen har en hemsk nittiotalslåt som ringsignal.

Jag hoppas att jag får en liten blund under flygresan.

Finnairs retrolook är för övrigt stilig.

Snart Köpenhamn.

Gryning

Leave a comment

Filed under Art & Music, Photos, Travel

Leave a Reply

