Extremt roligt!

Catariina, Petter och Janne i Århus

Jag hittade Radio X3M! De satt och drack öl på en terass! Fast de har nog redan gjort tiotusen intervjuer, så det är de väl värda.

Spot verkar vara större och på samma gång råddigare än vad jag tänkte mig. Jag, Lasse, Hilda och Jonas gick och ackrediterade oss i en gammal tågbyggnad där allt verkade rätt kaotiskt. Tydligen verkar det inte heller finnas några regler för fotografering, vilket är mycket ovanligt för en festival av den här kalibern.

Jag har hunnit se en gigantisk staty av en halvnaken pojke gjord av Jim Henson, en gnällig indiegatumusikant som stod på en låda och gnällde och en mänsklig staty.

Nästa plan är att gå och höra Slayer i big band-tappning.

Amie

Leave a comment

Filed under Art & Music, In the News, Photos, Travel

Leave a Reply

