Duuude, I’m in Peppar

Peppar.fi har nu hoppat på bloggdiskussionen som pågår här på blogosfären och citerar bland annat yours truly: http://www.peppar.fi/article/Ett-utdrag-ur-bloggdiskussionen

Det är ju så här det brukar gå här i svenskfinland, nu är vi bloggare som diskuterar bloggande, och journalisterna (titta i egen navel, humppe) kvitterar det hela med att citera vad bloggarna diskuterar om bloggar.

Jag ska återkomma till den här bloggdiskussionen, det verkar som om många har läst in saker i min mycket matematiska lilla blogganalys som jag faktiskt inte menar, eller så slår man automatiskt ihop mig och Basse B. (Fast vi är ju iof båda skäggiga kulturjournalister, så det är ju kanske inte så konstigt).

Just nu funderar jag främst på om jag ska lyda Basses råd och gå ut och härja lite på studorgs julfestjatkon och känna mig gammal och utanför eller om jag ska gå hem och blogga och känna mig gammal och utanför. Hmmm. Billig öl brukar dock vara bra efter en sen arbetsdag. Cee ya!

6 Comments

Filed under In the News

6 responses to “Duuude, I’m in Peppar

  1. Puh, var det inte behandlat det här nu redan?! Och så går man å blir citerad som nån annan offentlig person. Kanske var det för kommentaren jag slängde ur mig om min uppfattning av Pappers läsare. Nå, provokation är ju bra.

  2. Jo, the hazards of being a blogger. 😉

  3. Jag tycker att det var en fantastiskt rolig analys. Bra blogg du skriver! Heja!

  4. Ursäkta men Humppe?
    Jag har nog hört om din studentuppsats av dina abiturientvänner och denna blogg bekräftar vad jag länge egentligen vetat, ni journalister älskar att rådda med ord så vi vanliga dödliga faller av kälken..
    God Jul:)

  5. Tack Peppe, tack Malin!

    Ska försöka rådda lite mera ikväll i brist på bättre sysselsättning. 😉

Leave a Reply

