Sömnproblem

Hösten är här och månen går sin vingliga bana över himlen, vilket leder till att mitt sovande blir alldeles konstigt. I förrgår satt jag uppe till klockan två och skrev, och på nåt sätt började alla karaktärer snurra i huvet på mig så jag inte fick sömn förrän åtta på morgonen. Steg naturligtvis upp och duschade halv nio som brukligt, men lade mig sen och sov två timmar till och försov mig till jobbet. Nåja, vi har utgivningspaus, så det var väl helt okej. Förra natten tog jag igen skadan och sov istället 1o timmar, vilket då ledde att jag igen försov mig till jobbet. Ah well…

Jag ska förresten tipsa om Jeppe Karlssons Berlin-blogg. Där finns både högt och lågt, gå in och kolla!

Det är så här jag misstänket att Jeppe ser ut i Berlin.

Leave a comment

Filed under Misc diary entries, Non-military service, Out there

Leave a Reply

